onsdag 18. mai 2011

København

Da var vi nesten klare til å dra ut å reise igjen! :) Nå gjenstår bare litt som må i kofferten, samt en behandling på bekkenet mitt av Alex, så er vi vel nesten klare! ;) Leverte Sophia hjemme hos mamma og pappa for noen timer siden.. Kjenner det blir veldig rart å reise uten henne og ikke få se henne på hele 4 dager!!! Håper det går bra! Synes uansett det er viktig at jeg og Alexander får litt kjærestetid og kan gjøre noe helt alene!. Tror det er bra for Sophia også å være sammen med annen familie! :)


I går var vi en liten tur i byen for å se på skoletoget, men når toget endelig kom dit i sto, ble jeg så trøtt at det endte opp med at vi dro hjem og sov! Litt senere på ettermiddagen dro vi til Saltstraumen for å grille med svigers, og David! Maria og Jens kom nesten akkurat da vi måtte dra hjem for å legge Sophia. :/


Ellers hadde vi møte med banken i dag i forhold til byggelån! Dette blir spennende - vi gleder oss til å sette i gang! :D Må bare få solgt leiligheta først.. Tok lengre tid enn jeg hadde trodd egentlig, men det er jo en dyr leilighet. Får satse på at noen vil kjøpe den og vil trives like godt som oss!
Må bare legge ut en video jeg tok av Sophia i dag! Herregud ka herlig ho e!  <3 Er så utrolig morsomt når hun begynner å forstå mer og mer! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar