mandag 16. mai 2011

Oslo tur og tøfler

Tidlig tidlig sist Torsdag reiste jeg og Sophia ned til Oslo fordi jeg skulle til osteopat undersøkelse for det trøblete bekkenet mitt hos en av Alexanders tidligere lærere. Har jo fortsatt mye vondt når jeg går eller forsøker å løpe, og nå er jeg forferdelig lei. Tror Alexander også var lei av at jeg har klagd så lenge og han ikke har klart å få det bra. Er vanskelig å måtte behnadle sine egne, så nå sendte han meg til en av lærerne på Norges akademi for osetopati i Oslo! Såå - på Torsdag ettermidag troppet jeg og Sophia opp der ute og traff han som kulle se på meg, og jeg ble spurt om å være undervisningsobjekt for at 3 studenter kunne være med på undersøkelsen.. Skrekk og gru, men jeg sa ja - fikk jo gratis barnevakt den timenn jeg lå på benken! ;) Gikk bra da, han fant mange konkrete funn som han sa, og sa han trodde jeg skulle bli bra til slutt! :) Han klarte å framkalle kjent smerte og bare det gav meg håp om at ting kan bli bra!


Torsdags kveld kom Alexander nedover han også slik at han kunne være med på neste time som var behandling kl 08.30 fredagsmorran! Vi var der  i nesten en og en halv time og jeg fikk en veldig grundig behandling og Alex fikk lært teknikker han kan bruke for å behandle med! Han mente forøvrig at jeg burde merke litt bedring etter 2-3 behandlinger så jeg venter i spenning! Men samtidig skal jeg ikke gjøre noe for å irritere bekkenet mer, men kanskje om en mnd eller to kan jeg forsøke å løpe igjen! Fikk så god tro på å bli bra så vi dro rett på løpslabbet i Oslo og kjøpte nye løpesko! Herlig!

Fredagen gikk til grilling hos tanta og onkelen min der begge søskenbarna mine med familier møttes - slik at vi fikk treffe ungene deres, etterfulgt av en koselig kveld med overnattingsbesøk hos Heidi og Lars i nyhuset deres. Resten av helga ble det litt shopping, og jeg fikk tid til et veldig koselig kafebesøk med en venninne jeg ikke har sett på flere år! Var flere jeg gjerne skulle møtt, men desverre ble det ikke tid denne gangen. Var noe helt annet å farte i storbyen MED vogn og en liten baby!


Kusina mi, Heidi, tipset meg om en nettbutikk som selger søte små tøfler til en en billig penge! Så nå har jeg bestilt 4 par til Sophia!
Du finner dem HER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar