tirsdag 27. november 2012

Eksamensperiode, og taklegging


Tenkte jeg måtte ta meg tid til en liten oppdatering selv midt i den hektiske eksamensperioden! Har en pågående hjemmeksamen som skal leveres den 7 des, og i morgen skal jeg igang med første skoleeksamen i markedsføring. Nå er jeg ferdiglest for i kveld og ser fram til å bli ferdig med nr en av tre.

På tomta jobber snekkerne fortsatt med taket! Det tar desverre lengre tid enn de først hadde planlagt, så er mulig vi blir noen flere dager forsinka. Ikke noe å gjøre med det.  Da får jeg lengre tid på å bestemme hvordan ting skal bli innvendig! :) Ikke tid til husplanlegging nå allikevel!
Legger ved noen bilder! Ikke lett å få tatt gode bilder for tida, ettersom det blir mørkt før vi har kommet oss hjem om dagene.. De nederste bildene av taket i ordentlig daglys er tatt med mobil, og derfor ikke super bildekvalitet på dem heller.







Og slik ser det ut på innsiden i 2.etg..



Tror vinduer skal på plass iløpet av neste uke om jeg ikke tar feil! Spennende!

Ha ei fin uke videre!

1 kommentar:

  1. Dette ser jo kjempe flott ut! :)
    Takk for koselig kommentar hos meg, det hjelper med litt oppmuntring! Vi sliter med litt forskjellig angående tomten vi og, så det er godt å lese at det som regel går fort når man bare kommer i gang. Er veldig klar for å bygge nå, og får litt abstinenser når jeg ser bilder av husbyggingen deres ;o) Masse lykke til med eksamen!

    Anette

    SvarSlett